Кто такие недужные в православии

Служба о недужных многих или о едином

Зри, иерею, и сохрани, како о многих, како же о едином или единей имаши молитися.

На проскомидии: Го́споди Иису́се Христе́ Бо́же наш, приими́ же́ртву сию́, во оставле́ние грехо́в рабо́в Твои́х ( или раба Твоего) имярек: и я́ко милосе́рд всеси́льною Твоею десни́цею угаси́ обдержа́щий их ( или его) огнь, утоли́ неду́г и ми́лостивно воздви́гни их ( или его) от одра́ боле́зни, во славу и́мене Твоего.

По Рцем вси: и прочая, на своем месте приложи: Врачу́ душ и теле́с, со умиле́нием в се́рдце сокруше́нном к Тебе припа́даем и, стеня́ще, вопие́м Ти: исцели́ боле́зни, уврачу́й стра́сти душ и теле́с рабо́в Твои́х ( или души́ и те́ла раба Твоего) имярек : и прости им ( или ему), я́ко Благосе́рд, вся прегреше́ния, во́льная и нево́льная, и ско́ро воздви́гни от одра́ боле́зни, мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Не хотя́й сме́рти гре́шных, но е́же обрати́тися и живы́м им бы́ти, пощади́ и поми́луй рабо́в Твои́х ( или раба Твоего) имярек : Ми́лостиве, запрети́ боле́зни, отста́ви всю страсть и весь неду́г, утоли́ зи́му и огнь, и простри́ кре́пкую Твою ру́ку, и я́коже Иаи́рову дщерь от одра́ боле́зни воздви́гни и здра́вых ( или здрава) предста́ви, мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Огненную боле́знь Петро́вой те́щи прикоснове́нием Твоим исцели́вый, и ны́не лю́те стра́ждущих рабо́в Твои́х ( или лю́те стра́ждущаго раба Твоего) имярек : боле́знь благосе́рдием Твоим исцели́, здра́вие им ( или ему) ско́ро подава́я, приле́жно мо́лимтися, Исто́чниче цельба́м, услы́ши и поми́луй.

Еще мо́лимся: и про́чая в литургии.

О путешествующих многих или о едином

На проскомидии: Г о́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, приими́ же́ртву сию́ во оставле́ние грехо́в рабо́в Твои́х ( или раба́ Твоего́) имярек : и благослови́ путеше́ствие их ( или его) и посли́ им ( или ему), я́коже рабу́ Своему́ Тови́и иногда́, Ангела ми́рна, спу́тника и наста́вника, сохраня́юща, заступа́юща и невреди́мы соблюда́юща их ( или его) от вся́каго зла́го обстоя́ния, ми́рно же, здра́во и благополу́чно возвраща́юща, да и о сем просла́вится в них ( или в нем) великоле́пое и́мя Твое́.

По Рцем вси: и прочая, на своем месте прило́жи: Стопы́ челове́ческия исправля́яй, Го́споди, при́зри ми́лостивно на рабы́ Твоя́ ( или на раба́ Твоего́) имярек : и, прости́в им ( или ему) вся́кое прегреше́ние во́льное же и нево́льное, благослови́ благо́е наме́рение сове́та их, и исхо́ды и вхо́ды с путеше́ствием испра́ви, приле́жно мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Исаа́ку и Тови́и Ангела спу́тника посла́вый и тем путеше́ствие и возвраще́ние их ми́рное и благополу́чное сотвори́вый, и ны́не, Пребла́же, Ангела ми́рна рабо́м Твои́м ( или рабу Твоему) на́ми Тебе́ моля́щимся ( или молящемуся) посли́, во е́же наста́вити их ( или его) на вся́кое де́ло благо́е и изба́вити от враг ви́димых и неви́димых и от вся́каго зла́го обстоя́ния, здра́во же, ми́рно и благополу́чно в сла́ве Твое́й возврати́ти усе́рдно мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Луце́ и Клео́пе в Еммау́с спутеше́ствовавый и ве́село в Иерусали́м возврати́тися Твои́м пресла́вным позна́нием сотвори́вый, спутеше́ствуй Твое́ю благода́тию и Боже́ственным благослове́нием и ны́не рабо́м Твоим сим ( или рабу Твоему сему) на́ми Тебе́ приле́жно молящимся ( или молящемуся) и во вся́ком де́ле бла́зе, к сла́ве пресвята́го Твоего́ и́мене благопоспеши́, в здра́вии и благополу́чии соблюда́я и возвраща́я во вре́мя благоподо́бно, я́ко всеще́дрому Благода́телю, мо́лимтися, ско́ро услы́ши и поми́луй.

Служба на всякое прошение

По Рцем вси: и прочая, на своем ме́сте приложи́: Еще́ мо́лимся Тебе́, Го́споду Бо́гу на́шему, е́же услы́шатися гла́су моле́ния на́шего и моли́тве, и поми́ловати рабо́в Твои́х имярек: благода́тию и щедро́тами Твои́ми, и испо́лнити вся проше́ния их, и прости́ти им вся согреше́ния во́льная и нево́льная, благоприятным же бы́ти мольба́м и милостыням их пред престо́лом Влады́чествия Твоего́, и покрыти их от всех враг ви́димых и неви́димых, от вся́кия напа́сти, беды́ и ско́рби, и неду́гов изба́вити, и пода́ти здра́вие с долгоде́нствием: рцем вси: Го́споди, услы́ши и поми́луй.

При́зри, Влады́ко Человеколю́бче, ми́лостивным Ти о́ком на раба́ Твоего́ имярек : и услы́ши моле́ния наша, с ве́рою приноси́мая, я́ко Сам рекл еси́: вся ели́ка моля́щеся про́сите, ве́руйте я́ко прии́мете, и будет вам, и па́ки: проси́те и да́стся вам. Сего́ же ради и мы, а́ще и недосто́йнии, упова́юще на ми́лость Твою́, про́сим: пода́ждь бла́гость Твою рабу́ Твоему имярек : и испо́лни блага́я жела́ния его, ми́рно же и ти́хо в здра́вии и долгоде́нствии вся дни его́ соблюди́: рцем вси: ско́ро услы́ши и ми́лостивно помилуй.

Еще мо́лимся: и прочая в литургии.

О призывании помощи, благодати и дара Пресвятаго Духа в начале всякаго добраго дела

На проскомидии : Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, приими́ же́ртву сию́ во оставле́ние грехо́в рабо́в Твои́х ( или раба́ Твоего́) имярек : и благослови́ благо́е наме́рение и де́ло их ( или его), е́же благополу́чно нача́ти и без препя́тия вся́каго, к сла́ве Твое́й соверши́ти, де́лателем же благопоспеши́ и дела́ рук испра́ви, и в соверше́ние си́лою Пресвята́го Твоего́ Ду́ха спе́шно произвести́ сотвори́.

Во всем поспе́шествуяй всем в благо́е, Го́споди, ми́лостивно и рабо́м Твои́м ( или рабу́ Твоему́), на́ми тебе моля́щымся ( или моля́щемуся), поспе́шествуй, Спа́се, и в благополу́чное соверше́ние де́лу их ( или его) спе́шно произвести́ся благослови́, мо́лимтися, всемоги́й Влады́ко, услы́ши и поми́луй.

Ангела Твоего́ храни́теля приста́ви де́лу сему́, благоуве́тливе Го́споди, и е́же воспя́тити вся препя́тия ви́димых и неви́димых враго́в, поспе́шство же во всем ко благополу́чному соверше́нию де́лающым сотвори́ти, мо́лимтися, преблаги́й Спа́се, услы́ши и поми́луй.

В сла́ву Твою́ вся твори́ти повелева́яй, Го́споди, рабо́м Твои́м ( или рабу́ Твоему́) к Твое́й сла́ве де́ло свое́ начина́ющим ( или начина́ющему), благослове́нием Твои́м поспе́шство благополу́чное с дово́льством к соверше́нию пода́ждь, здра́вие им ( или ему) со благоде́нствием да́руя, мо́лимтися, вседарови́тый Тво́рче, услы́ши и ми́лостивно поми́луй.

Благодарение о получении прошения и о всяком благодеянии Божии, от многих или от единаго

На проскомидии : Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, же́ртву сию́, ю́же Ти со благодаре́нием о Твои́х благодея́ниих прино́сим, в воню́ благоуха́ния духо́внаго, в пренебе́сный Твой же́ртвенник приими́, и и́хже ( или егоже ) услы́шати и поми́ловати благоизво́лил еси́, от вся́каго зла́го обстоя́ния ви́димых и неви́димых враго́в, благоутро́бно сохрани́, и всегда́ в любви́ я́же к Тебе и и́скренняго, и во вся́кой доброде́тели преуспева́ти сотвори́, и небе́сных Твои́х благ сподо́би.

По Рцем вси: и прочая, на своем месте приложи́ :

Благодаря́ще со стра́хом и тре́петом, я́ко раби́ непотре́бнии, Твоему́ благоутро́бию, Спа́се и Влады́ко наш Го́споди, о Твои́х благодея́ниях, я́же излия́л еси́ изоби́льно на рабы́ Твоя́, припа́даем и славосло́вие Тебе́, я́ко Бо́гу, прино́сим, и умиле́нно вопие́м: изба́ви от всех бед рабы́ Твоя́ ( или раба́ Твоего́) и всегда́, я́ко ми́лостив, испо́лни в благи́х жела́ние всех нас ( или его), приле́жно мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Якоже ны́не ми́лостивно услы́шал еси́ моли́твы рабов Твоих ( или раба Твоего), Господи, и яви́л еси́ на них благоутро́бие человеколю́бия Твоего́, си́це и в пре́дняя не презира́я, испо́лни в сла́ву Твою вся благая хоте́ния верных Твоих ( или вернаго Твоего) и яви всем нам бога́тую ми́лость Твою́, вся нам согреше́ния презира́я, мо́лимтися, услы́ши и поми́луй.

Благоприя́тно, яко кади́ло благово́нное и яко ту́чная всесожже́ния, да будет, всеблаги́й Владыко, благодаре́ние сие наше пред величеством славы Твоея́, и низпосли всегда, яко щедр, рабом Твоим ( или рабу Твоему) бога́тыя ми́лости и щедроты Твоя. И от всех сопротивле́ний ви́димых и неви́димых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, лю́дем же Твоим всем безгре́шное со здра́вием долгоде́нствие и во всех доброде́телех преспея́ние даруй, мо́лимтися, всеще́дрый Царю, ми́лостивно услы́ши и ско́ро поми́луй.

Источник

Кто такие немощные в вере?

Библия упоминает несколько видов немощных верующих

Мысль не о тех кто немощен в физическом смысле.

Например женщин называют немощный сосуд, немощный ест овощи. Коринфской церкви Павел писал что они были немощны безсилы.
Выскажите ваше мнение как охарактеризовать немощен ли человек?
Помню проповедник приводил пример:
некоторые моляться ГОСПОДИ, я прах и пепел, а попробуйте троньте этот прах так вам так глаза запорошет))))

1Кор.8:11 И от знания твоего погибнет немощный брат, за которого умер Христос.
1Кор.9:22 для немощных был как немощный, чтобы приобрести немощных. Для всех я сделался всем, чтобы спасти по крайней мере некоторых.

Мне этот стих нравиться,именно не возвышаться над человеком надмиваясь в своей значимости, а снизойти на его уровень,чтобы доходчиво объяснить. Ведь даже Иисус снизошел до нас, чтобы нас спасти.

1Кор.8:11 И от знания твоего погибнет немощный брат, за которого умер Христос.
1Кор.9:22 для немощных был как немощный, чтобы приобрести немощных. Для всех я сделался всем, чтобы спасти по крайней мере некоторых.

Мне этот стих нравиться,именно не возвышаться над человеком надмиваясь в своей значимости, а снизойти на его уровень,чтобы доходчиво объяснить. Ведь даже Иисус снизошел до нас, чтобы нас спасти.

1Кор.8:11 И от знания твоего погибнет немощный брат, за которого умер Христос.
1Кор.9:22 для немощных был как немощный, чтобы приобрести немощных. Для всех я сделался всем, чтобы спасти по крайней мере некоторых.

Я бы не назвала Павла немощным в вере. По-моему, даже, когда с немощными он был как немощный, означает вовсе не то, что он оставлял то, чего достиг, как бы отрекался от этого, и опускался и становился младенцем в вере.

Скорее это была игра в немощь. Павел изображал из себя немощного. И в общении поворачивал разговор так, чтобы вывести немощного к свету. Осторожно так подводил.

Получается, что Иисус не снизошел до их немощного уровня, чтобы не пугать и не отгонять немощных от Себя подобными заявлениями и подобными высказываниями.

1Кор.8:11 И от знания твоего погибнет немощный брат, за которого умер Христос.
1Кор.9:22 для немощных был как немощный, чтобы приобрести немощных. Для всех я сделался всем, чтобы спасти по крайней мере некоторых.

Мне этот стих нравиться,именно не возвышаться над человеком надмиваясь в своей значимости, а снизойти на его уровень,чтобы доходчиво объяснить. Ведь даже Иисус снизошел до нас, чтобы нас спасти.

Иисус, хоть и принял вид человека. И по внешнему виду был подобен всем людям, но вот внутренняя сущность резко отличалась от того, что было в окружающих. И имея силу Божию и власть, Он при этом мог вести с людьми задушевные беседы (как сказано где-то в Псалмах). И хоть сила и власть из Него реками вокруг разливалась, многие одновременно чувствовали Его более, чем самого-самого родного и близкого, всё понимающего человека. Такого человека, как будто Он был самым их сокровенным и самым их потаённым естеством, так что доверится они могли только Ему.

«Берегитесь однако же, чтобы эта свобода ваша не послужила соблазном для немощных. Ибо если кто-нибудь увидит, что ты, имея знание, сидишь за столом в капище, то совесть его, как немощного, не расположит ли и его есть идоложертвенное? И от знания твоего погибнет немощный брат, за которого умер Христос. А согрешая таким образом против братьев и уязвляя немощную совесть их, вы согрешаете против Христа. И потому, если пища соблазняет брата моего, не буду есть мяса вовек, чтобы не соблазнить брата моего.» (1Кор.8:9-13)

«Берегитесь однако же, чтобы эта свобода ваша не послужила соблазном для немощных. Ибо если кто-нибудь увидит, что ты, имея знание, сидишь за столом в капище, то совесть его, как немощного, не расположит ли и его есть идоложертвенное? И от знания твоего погибнет немощный брат, за которого умер Христос. А согрешая таким образом против братьев и уязвляя немощную совесть их, вы согрешаете против Христа. И потому, если пища соблазняет брата моего, не буду есть мяса вовек, чтобы не соблазнить брата моего.» (1Кор.8:9-13)

Источник

В течение Великого поста в нашем храме совершаются молебны о недужных и людях, страдающих зависимостями

Кто такие недужные в православии. Смотреть фото Кто такие недужные в православии. Смотреть картинку Кто такие недужные в православии. Картинка про Кто такие недужные в православии. Фото Кто такие недужные в православии

Дорогие братья и сестры!

Начиная с 9 марта и далее в течение всего Великого поста 2020 года в нашем храме еженедельно будут совершаться молебные чинопоследования за страждущих людей, особо нуждающихся в нашей помощи, внимании и молитвенной поддержке:

По понедельникам – молебен о недужных (болящих)

По вторникам – молебен о страждущих недугами винопития и наркомании

Молебны совершаются по окончании утреннего Богослужения.
Начало утренней службы – в 8:00.

Давайте в дни Святой Четыредесятницы постараемся позаботиться не только о собственных душах, но и о здравии и спасении наших близких, ибо Господь учит нас со страниц Святого Евангелия: «Истинно также говорю вам, что если двое из вас согласятся на земле просить о всяком деле, то, чего бы ни попросили, будет им от Отца Моего Небесного, ибо, где двое или трое собраны во имя Мое, там Я посреди них» (Мф. 18:19-20).

Приглашаем вас присоединиться к совместным молитвам!


Подробнее

Евангельские чтения:
Лк. 5:1-11
Лк. 6:17-23

Во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа!

Каждый из стоящих здесь сегодня, и взрослых, и юных, слышал, знает и воспринимает для себя в той степени, в которой может вместить, что Бог Всемогущ. То есть Он может всё, абсолютно всё. Вместе с тем, есть та степень восприятия человеком Божественного всемогущества, которая отличает каждого из нас по тому, насколько человек имеет живую связь с Богом, глубина которой определяется понятием веры. Веры, о которой апостол Иаков написал, что она мертва без дел, а дела веры – это жизнь по Божиему Закону.

Высоту Божиего Закона определяет Сам Бог, а мы, ощущая собственное несовершенство, всякий раз нарушая этот Закон, тем не менее, вступаем на путь постепенного самосовершенствования. И момент нашей готовности идти в эту сторону очень важен, потому что без принятия этого решения человеку трудно начать основательно и серьезно пытаться исполнить Божии заповеди. Это условие постижения Бога, иначе представление о Нём будет искажённым. И хотя Он всегда будет нас любить, но мы не сможем в полноте ощутить всю степень Его любви, дарующей нам то, что всегда содействует ко благу.

Поэтому рассказ о чуде, произошедшем когда-то в Галилейском море с апостолами, уставшими после бесплодных трудов в их профессиональном деле – а они были рыбаками, и, по слову Христа забросив сети в том месте, где не ловится, вытащили много рыбы, – этот пример потому нагляден, что в любой ситуации маленького или большого испытания мы должны понимать, что Бог может всё. Но это всё, вместе с тем, имеет зависимость от того, насколько сильна наша вера. В зависимости от того, как каждый из нас учится этому искусству, мы можем воспринимать происходящее с нами совершенно полярно: одно и то же событие один воспринимает как радость и милость Божию, а другой считает Божиим наказанием.

Как-то у преподобного Варсонофия Оптинского я прочитал рассказ об одном человеке, о котором много слышал и раньше, но финала его жизни не знал. Речь о светлейшем князе Александре Даниловиче Меньшикове, вышедшем из простых людей и ставшем, по меткому замечанию Александра Сергеевича Пушкина, «полудержавным властелином». А потом отбывшем в ссылку в далёкую глухую деревню. И вы знаете, преподобный Варсонофий приводит интересный факт: оказывается, Александр Данилович достиг высокой духовной жизни и был почитаем как святой в той местности, в которой подвизался, не будучи монахом, – просто он жил благочестиво. И когда его спрашивали: «А как Вам здесь – после Петербурга, посла славы, после власти?», то, крестясь, этот бывший вор, обласканный великим Императором, достигший в своей жизни высоты едва-едва отдалённой от царского престола, с радостью говорил: «Благо ми есть, яко смирил мя еси, Господи!».

Так что же это был за человек? Это большой вопрос. Если мы подключим наше земное разумение, то выставим перед ним многочисленные требования, которым следовало бы отвечать. Но если включим духовное рассуждение, то все требования уложатся в единственное пожелание, до которого надо только дорасти. Оно дано нам как ориентир в жизни, и мы находимся на пути к нему – если, конечно, вообще начали это движение.

И вот рассказ о том, что у Бога есть возможность дать каждому из нас в том месте, где ничего нет, множество улова и плодов, он очень утешителен. Ведь Господу ведомо то, что ждёт каждого из нас, ибо главная цель – искать прежде Царствия Божиего и правды Его, а остальное – всё то, что будет нужно – Господь приложит к этому как естественный довесок. Но вот дойти до этого состояния, чтобы сознательно учиться искусству искать Божиего Царства и Его правды, невозможно без добровольного и свободного стремления в ту сторону, где нередко мы с вами оказываемся перед примерами сугубого благочестия, которое в Священном Писании обильно представлено в жизни людей, стремившихся к праведности.

И вот сегодня мы тоже слышали рассказ о ненормальности. В этом месте не ловится! Более того – в этот день не ловилось даже там, где ловится всегда. Всю ночь не ловилось. Представьте: уставшие апостолы, конечно, раздражённые, как и всякий человек, не получивший того, чего искал. А они ведь не просто вышли половить ради себя, ради удовольствия – улов нужно было продать, семьи накормить. И вот такие удручённые мужчины возвращались домой после напрасно проведённой ночи, ничего не поймав. И Бог обращается к ним с тем, чтобы они забросили.

– Это невозможно, здесь не ловится…

Но они забрасывают – и оказываются не в состоянии поднять сеть от количества пойманной рыбы. И тогда Пётр, обращаясь к Богу, говорит о своём недостоинстве. И вот этот очень важный момент сегодняшнего чтения нужно для себя в сердце положить. Ведь никто из нас не достоин Его милости, но, независимо от этого, Он безмерно, абсолютно одинаково – о, чудо! – каждого из нас любит. Но степень Его любви испытать может только тот, кто пытается быть к Нему ближе. Тогда он и сам входит в это состояние, и с другими может им поделиться, отражая Божественную любовь. Преподобный Паисий Святогорец пишет: «Я только старая ржавая консервная банка, на которую падает свет, и я отражаю это солнце даже в своей худости. И в этой малости отражая его, оказывается, кого-то могу согреть – не своим светом, а Божиим». Накормить не своей рыбой, а Божией. Отдать не своё, а Божие, осознавая, что не ты даёшь, а Бог, но через тебя. Накормить, утешить, посетить, поделиться…

К этому искусству призван каждый человек. И чем серьёзнее испытание, посылаемое нам в жизни, тем ближе Бог. Чем страшнее последствия от него, тем острее чувствуется присутствие Христа. Чем опаснее и тревожнее звучат призывы, тем Бог всё больше и больше приближается к человеку, по степени обращения к Нему с нашей стороны, которого Он ожидает, потому что Им победа уже одержана, и каждому из нас уже уготовано место в Небесном Царстве. Но занять его сможет только сумасшедший, готовый идти дальше к безумию. И вот этот посыл, который прозвучал совсем недавно здесь же, в храме, когда мы читали слова из Евангелия: «Если кто хочет идти за Мною, отвергнись себя, и возьми крест свой, и следуй за Мною» (Мф. 16:24), он и сегодня из этой лодки звучит в наше настоящее. Так интересно, потому что всякий день приближает нас к вечности и даёт ощущение, что Бог близко и что домой скоро.

Мы здесь с вами привязываемся к тому, что есть, а Он нас тревожит:

– Не привязывайся! Ну, поживи немного, попользуйся всем этим, посмотри: Я же о тебе позаботился. Но ты про главную свою квартиру-то не забыл? Про свой небесный дом ты помнишь? Ты к нему идёшь, стремишься? Чтобы ты не привязался к этому, временному, дай-ка Я ещё немного потревожу тебя. Смотри, как всё зыбко, как ненадёжно, как всё тревожно вокруг в этом мире, где про Меня забывают. Но вот со Мною даже в любой буре, даже при плохом улове, при дурной погоде, при больных руководителях, при тебе нездоровом всё равно всё будет хорошо, если ты позовёшь Меня и будешь управлять свою жизнь со Мною вместе. Тогда ни дня, ни ночи, ни утра, ни вечера не будет – будет то самое состояние вечности, которое начнётся уже здесь, сейчас. И ты со Мной встретишься и будешь радоваться этому. Я накормлю тебя, Я дам тебе ощутить, насколько на самом деле безумен этот мир, но Я – Свят и Всемогущ.

Хорошее, удивительное евангельское слово только что мы с вами слышали. Мы живём в потрясающе благодатное время. Какое счастье! Это время невероятных возможностей и глубокой радости от того, что мы можем ощутить себя в значительной степени зависимыми от Того Небесного Отца, про Которого часто забываем, не осознавая своего недостоинства даже в Его присутствии. Помните, как у классика: «Перед кем стоишь?!». Но Бог-то не этого желает, а того, чтобы ты осознал, кто ты при Его величии. Он-то спустился с Неба, чтобы, опустившись перед тобою на колени, умыть тебе ног, но ты-то сам где? Ты Ему чем-то подобным отвечаешь? Ты Ему доверяешь? Или только тогда, когда чувствуешь, что тебе очень хорошо в своей скорлупе? Так всё хорошо стало – есть, что терять. Так удобно, так комфортно, что всё другое кажется странным, страшным… Но Он же манной небесной питал в пустыне Свой народ – это же было. Или это закончилось? Нет. Оно всегда есть, просто ты слишком далеко отошёл от этой манны, сам себя пытаешься кормить, но на Его харчи всё равно взираешь.

Какое замечательное евангельское чтение в удивительно благодатное время нашей жизни. Оно такое интересное, оно такое назидательное, перспективное – и, вместе с тем, солнечное. Давайте это заметим, давайте внимание на это обратим и порадуемся тому, что мы Богом любимы, что Он уже забросил сети в сердце каждого из нас. И там такой улов! Там такая рыба! И даже можно поднять её, но сил вытащить её не хватит – придётся делиться с окружающими. Хотя это непросто, но пытаться надо. Аминь.

Источник

Последование краткого молебна о недужных

Моли́твами святы́х оте́ц на́ших, Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, поми́луй нас. Ами́нь.

Сла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

Царю́ Небе́сный, Уте́шителю, Ду́ше и́стины, И́же везде́ сый и вся исполня́яй, Сокро́вище благи́х и жи́зни Пода́телю, прииди́ и всели́ся в ны, и очи́сти ны от вся́кия скве́рны, и спаси́, Бла́же, ду́ши на́ша.

Святы́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас. (Трижды.)

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Пресвята́я Тро́ице, поми́луй нас; Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша; Влады́ко, прости́ беззако́ния на́ша; Святы́й, посети́ и исцели́ не́мощи на́ша, и́мене Твоего́ ра́ди.

Го́споди, поми́луй, (трижды). Сла́ва, и ны́не:

О́тче наш, И́же еси́ на Небесе́х, да святи́тся и́мя Твое́, да прии́дет Ца́рствие Твое́, да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на Небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный да́ждь нам днесь; и оста́ви нам до́лги на́ша, я́коже и мы оставля́ем должнико́м на́шим; и не введи́ нас во искуше́ние, но изба́ви нас от лука́ваго.

Таже, Го́споди, поми́луй, (12), Сла́ва, и ны́не:

Прииди́те, поклони́мся Царе́ви на́шему Бо́гу.

Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Христу́, Царе́ви на́шему Бо́гу.

Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Самому́ Христу́, Царе́ви и Бо́гу на́шему.

Псалом 70:

На Тя́, Го́споди, упова́х, да не постыжу́ся в ве́к. Пра́вдою Твое́ю изба́ви мя́ и изми́ мя; приклони́ ко мне́ у́хо Твое́ и спаси́ мя. Бу́ди ми́ в Бо́га защи́тителя и в ме́сто кре́пко спасти́ мя; я́ко утвержде́ние мое́ и прибе́жище мое́ еси́ ты́. Бо́же мо́й, изба́ви мя́ из руки́ гре́шнаго, из руки́ законопресту́пнаго и оби́дящаго; я́ко Ты́ еси́ терпе́ние мое́, Го́споди, Го́споди, упова́ние мое́ от ю́ности моея́. В Тебе́ утверди́хся от утро́бы, от чре́ва ма́тере моея́ Ты́ еси́ мо́й покрови́тель; о Тебе́ пе́ние мое́ вы́ну. Я́ко чу́до бы́х мно́гим; и Ты́ помо́щник мо́й кре́пок. Да испо́лнятся уста́ моя́ хвале́ния, я́ко да воспою́ сла́ву Твою́, ве́сь де́нь великоле́пие Твое́. Не отве́ржи мене́ во вре́мя ста́рости; внегда́ оскудева́ти кре́пости мое́й, не оста́ви мене́. Я́ко ре́ша врази́ мои́ мне́, и стрегу́щии ду́шу мою́ совеща́ша вку́пе, глаго́люще: Бо́г оста́вил е́сть его́, пожени́те и ими́те его́, я́ко не́сть избавля́яй. Бо́же мо́й, не удали́ся от Мене́; Бо́же мо́й, в по́мощь мою́ вонми́. Да постыдя́тся и исче́знут оклевета́ющии ду́шу мою́, да облеку́тся в сту́д и сра́м и́щущии зла́я мне́. А́з же всегда́ возъупова́ю на Тя́, и приложу́ на вся́ку похвалу́ Твою́. Уста́ моя́ возвестя́т пра́вду Твою́, ве́сь де́нь спасе́ние Твое́, я́ко не позна́х кни́жная. Вни́ду в си́ле Госпо́дни; Го́споди, помяну́ пра́вду Тебе́ еди́наго. Бо́же мо́й, И́мже научи́л мя́ еси́ от ю́ности моея́, и доны́не возвещу́ чудеса́ Твоя́. И да́же до ста́рости и престаре́ния, Бо́же мо́й, не оста́ви мене́, до́ндеже возвещу́ мы́шцу Твою́ ро́ду всему́ гряду́щему, си́лу Твою́ и пра́вду Твою́, Бо́же, да́же до вы́шних, я́же сотвори́л ми́ еси́ вели́чия; Бо́же, кто́ подо́бен Тебе́? Ели́ки яви́л ми́ еси́ ско́рби мно́ги и злы́? И обра́щься оживотвори́л мя́ еси́ и от бе́здн земли́ возве́л мя́ еси́. Умно́жил еси́ на мне́ вели́чествие Твое́, и обра́щься уте́шил мя́ еси́, и от бе́здн земли́ па́ки возве́л мя́ еси́. И́бо а́з испове́мся Тебе́ в лю́дех, Го́споди, в сосу́дех псало́мских и́стину Твою́, Бо́же; воспою́ Тебе́ в гу́слех, святы́й Изра́илев. Возра́дуетеся устне́ мои́, егда́ воспою́ Тебе́, и душа́ моя́, ю́же еси́ изба́вил; еще́ же и язы́к мо́й ве́сь де́нь поучи́тся пра́вде Твое́й, егда́ постыдя́тся и посра́мятся и́щущий зла́я мне́.

Ве́рую во Еди́наго Бо́га Отца́ Вседержи́теля, Творца́ Не́бу и земли́, ви́димым же все́м и неви́димым. И во Еди́наго Го́спода Иису́са Христа́, Сы́на Бо́жия, Единоро́днаго, и́же от Отца́ рожде́ннаго пре́жде все́х ве́к. Све́та от Све́та, Бо́га И́стинна, от Бо́га И́стинна, рожде́нна, не сотворе́нна, единосу́щна Отцу́, И́мже вся́ бы́ша. На́с ра́ди челове́к, и на́шего ра́ди спасе́ния сше́дшаго с Небе́с, и воплоти́вшагося от Ду́ха Свя́та и Мари́и Де́вы, и вочелове́чшася. Распя́таго же за ны́ при Понти́йстем Пила́те, и страда́вша, и погребе́на. И воскре́сшаго в тре́тий де́нь, по Писа́нием. И возше́дшаго на Небеса́, и седя́ща одесну́ю Отца́. И па́ки гряду́щаго со сла́вою суди́ти живы́м и ме́ртвым, Его́же Ца́рствию не бу́дет конца́. И в Ду́ха Свята́го, Го́спода Животворя́щаго, И́же от Отца́ исходя́щаго, И́же со Отце́м и Сы́ном спокланя́ема и ссла́вима, глаго́лавшаго проро́ки. Во Еди́ну Святу́ю, Собо́рную и Апо́стольскую Це́рковь. Испове́дую Еди́но Креще́ние, во оставле́ние грехо́в. Ча́ю воскре́сния ме́ртвых: И жи́зни бу́дущаго ве́ка, ами́нь.

Сла́ва, и ны́не: Аллилу́иа, аллилу́иа, аллилу́иа, сла́ва Тебе́ Бо́же. (Трижды).

Тропа́рь, Гла́с 4:

Ско́рый в заступле́нии Еди́н Сы́й Христе́, ско́рое свы́ше покажи́ посеще́ние стра́ждущему рабу́ Твоему́ (или́ стра́ждущей рабе́ Твое́й), изба́ви неду́гов, и го́рьких боле́зней: воздви́гни во е́же пе́ти Тя́ и сла́вити непреста́нно, моли́твами Богоро́дицы, Еди́не Человеколю́бче.

Сла́ва и ныне, Гла́с 2: На одре́ боле́зни лежа́щих (или́ лежа́щаго), и сме́ртною ра́ною уя́звленных (или́ уя́звленнаго), я́коже иногда́ воздви́гл еси́ спа́се, Петро́ву те́щу, и разсла́бленнаго на одре́ носи́маго; си́це и ны́не Милосе́рде, стра́ждущих (или́ стра́ждущаго), посети́ и исцели́; Ты́ бо еди́н еси́ неду́ги и боле́зни ро́да на́шего понесы́й, и вся́ моги́й я́ко многоми́лостив.

Собо́рнаго Посла́ния Иа́ковля чте́ние. (зача́ло 57):

Бра́тие, о́браз приими́те злострада́ния и долготерпе́ния проро́ки, и́же глаго́лаша и́менем Госпо́дним. Се́, блажи́м терпя́щия. Терпе́ние И́овле слы́шасте, и кончи́ну Госпо́дню ви́десте, я́ко многоми́лостив е́сть Госпо́дь и ще́др. Пре́жде же все́х, бра́тие моя́, не клени́теся ни не́бом, ни земле́ю, ни ино́ю ко́ею кля́твою; бу́ди же ва́м е́же е́й, е́й, и е́же ни́, ни́; да не в лицеме́рие впаде́те. Злостра́ждет ли кто́ в ва́с? да моли́тву де́ет; благоду́шствует ли кто́? да пое́т. Боли́т ли кто́ в ва́с, да призове́т пресви́теры церко́вныя, и да моли́тву сотворя́т над ни́м, пома́завше его́ еле́ем во и́мя Госпо́дне; и моли́тва ве́ры спасе́т боля́щаго, и воздви́гнет его́ Госпо́дь; и а́ще грехи́ сотвори́л е́сть, отпу́стятся ему́. Испове́дайте у́бо дру́г дру́гу согреше́ния и моли́теся дру́г за дру́га, я́ко да исцеле́ете: мно́го бо мо́жет моли́тва пра́веднаго поспешеству́ема.

От Матфе́а Свята́го Ева́нглиа чте́ние. (зача́ло 25):

Во вре́мя о́но, вше́дшу Иису́су в Капернау́м, приступи́ к Нему́ со́тник, моля́ Его́, и глаго́ля: Го́споди, о́трок мо́й лежи́т в дому́ разсла́блен, лю́те стражда́. И глаго́ла ему́ Иису́с: А́з прише́д исцелю́ его́. И отвеща́в со́тник, рече́ Ему́: Го́споди, не́смь досто́ин, да под кро́в мо́й вни́деши; но то́кмо рцы́ сло́во, и исцеле́ет о́трок мо́й; и́бо а́з челове́к е́смь под вла́стию, имы́й под собо́ю во́ины; и глаго́лю сему́: иди́, и и́дет; и друго́му: прииди́, и прихо́дит; и рабу́ моему́: сотвори́ сие́, и сотвори́т. Слы́шав же Иису́с, удиви́ся, и рече́ гряду́щим по не́м: ами́нь глаго́лю ва́м; ни во Изра́или толи́ки ве́ры обрето́х. Глаго́лю же ва́м, я́ко мно́зи от восто́к и за́пад прии́дут и возля́гут со Авраа́мом и Исаа́ком и Иа́ковом во Ца́рствии Небе́снем; сы́нове же ца́рствия изгна́ни бу́дут во тму́ кроме́шнюю; ту́ бу́дет пла́чь и скре́жет зубо́м. И рече́ Иису́с со́тнику: иди́, и я́коже ве́ровал еси́, бу́ди тебе́. И исцеле́ о́трок его́ в то́й ча́с.

Молитва

Влады́ко Вседержи́телю, Святы́й Царю́, наказу́яй и не умерщвля́яй, утвержда́яй низпа́дающия, и возводя́й низве́рженныя, теле́сныя челове́ков ско́рби исправля́яй, мо́лимся Тебе́, Бо́же на́ш, раба́ Твоего́ и́мярек, немощству́юща посети́ ми́лостию Твое́ю, прости́ ему́ вся́кое согреше́ние во́льное и нево́льное. Е́й, Го́споди, враче́бную Твою́ си́лу с небесе́ низпосли́, прикосни́ся телеси́, угаси́ огне́вицу, укроти́ стра́сть и вся́кую не́мощь тая́щуюся; бу́ди вра́чь раба́ Твоего́ и́мярек, воздви́гни его́ от одра́ боле́зненнаго, и от ло́жа озлобле́ния це́ла и всесоверше́нна да́руй его́ Це́ркви Твое́й благоугожда́юща и творя́ща во́лю Твою́. Твое́ бо е́сть, е́же ми́ловати и спаса́ти ны́, Бо́же на́ш, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Честне́йшую Херуви́м / и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, / без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, / су́щую Богоро́дицу, Тя велича́ем.

Го́споди поми́луй, трижды. Сла́ва, и ны́не:

Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, молитвами Пречистыя Твоея Матере, преподобных и богоносных отец наших и всех святых помилуй и спаси нас, яко Благ и Человеколюбец. Аминь.

И молитву:

Христе́, Све́те И́стинный, просвеща́яй и освяща́яй вся́каго челове́ка, гряду́щаго в мiр, да зна́менается на нас свет лица́ Твоего́, да в нем у́зрим Свет Непристу́пный: и испра́ви стопы́ на́ша к де́ланию за́поведей Твои́х, моли́твами Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере, и всех Твои́х святы́х, ами́нь.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *